رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با تأکید بر اینکه هنرمندان، ادبا و فلاسفه بزرگی زحمات بسیاری كشيدند تا شيراز به زيبايی امروز به دست ما برسد، تصریح کرد: شيراز ظرفيت دوم و سوم ندارد بلكه تنها ظرفيتش گردشگری است كه اگر مقتدر و محكم آن را توسعه دهيم، قادر خواهيم بود كه ساير ظرفيت‌های بزرگ را هم توسعه دهيم.
کد خبر: ۱۱۰۴۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳ 07 May 2023

تابناک فارس به نقل از ایکنا: مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در مراسم بزرگداشت روز شیراز گفت: امروز از ارزش‌هايی در شيراز سخن می‌گوييم كه نهال‌هايی هستند كه در گذشته كاشته شدند و امروز به ذره ذره آن می‌باليم.

وی با تأکید بر اینکه هنرمندان، ادبا و فلاسفه بزرگی زحمات بسیاری كشيدند تا شيراز به زيبايی امروز به دست ما برسد، تصریح کرد: شيراز ظرفيت دوم و سوم ندارد بلكه تنها ظرفيتش گردشگری است كه اگر مقتدر و محكم آن را توسعه دهيم، قادر خواهيم بود كه ساير ظرفيت‌های بزرگ را هم توسعه دهيم.

طاهری با بیان اینکه فرش قرمز برای سرمایه‌گذاری در این کلان‌شهر همت می‌‌خواهد، گفت: سرمايه‌گذار فرصت فكر كردن به ما نمی‌‌دهد و لذا بايد تمام زيرساخت‌های مورد نياز برای سرمايه‌گذاری متنوع و متكثر در شيراز ايجاد شود.

وی با تصریح اینکه شورای اسلامی شهر مسئوليت تهيه دائره‌المعارف و دانش‌نامه این کلان‌شهر را به معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری داده است، افزود: اين كار به سرمايه‌گذاری نياز دارد و ما دست ياری همه فرهيختگان شيرازی و غير شيرازی را می‌فشاریم.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه مراجع علمی برای اين موضوع كم نيست، گفت: مقرر شده است که این دانش‌نامه به سه زبان رسمی دنيا ترجمه شود و اين يک ثروت ملی برای شيرازی‌ها در آینده خواهد شد كه همه اعصار از آن استفاده كنند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار